keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Day 744: Kerroit mulle eilen kerroit mulle tänään ettet tiedä enää itsestäsi mitään

Olen onnistunut paremmin kuin uskalsin toivoa, vaikka uudelleen aloittaminen on ollut haastavaa. On yhtä aikaa petollista ja vapauttavaa, kun ei ole muuta kuin aikaa. Kaipaan viime vuotta, opiskelua ja nyt jo menetettyjä mahdollisuuksia. Olisin tehnyt asiat niin eri tavalla.

Nyt kun olen virheeni tehnyt enkä pääse niitä enää korjaamaan, keskityn korjaamaan tätä fyysisesti epämukavaa, jumahtanutta oloa (jälleen kerran). Olen alkanut jo kadottamaan kiinnostukseni ruokiin, joista joskus pidin niin paljon. Kun saa olla yksin, vaellella tyhjässä asunnossa, järjestellä ja siivota ja nukkua paljon, ei tee mieli mitään muuta kuin litroittain teetä.

Teit minut eilen kaksi kertaa 
teit minut kaksi kertaa tänään 
epävarmaksi

4 kommenttia:

  1. Sun blogisi on todella kaunis. ♥

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. yhä edelleen. ei vain tunnu olevan mitään kirjoitettavaa, en ole saanut aikaiseksi edes sellaisia pieniä "-1 kg, -2 kg, -3kg" -postauksia. pitäisi kai olla vähän aktiivisempi tän blogin kanssa!

      Poista